تولید محتوا عالی

تولید محتوا | خدمات عالی تولید محتوا | تولید کانتنت

تولید محتوا عالی

تولید محتوا | خدمات عالی تولید محتوا | تولید کانتنت

  • ۰
  • ۰

من می دانم بازاریابی ربایشی در مورد جذب افراد به وب سایت شما با محتوای ارزشمند است … اما من چه نوعی محتوایی نیاز دارم  و این محتوا از کجا می آید ؟

این یکی از رایج‌ترین سؤالاتی است که ما دربارۀ بازاریابی ربایشی با آن مواجه هستیم. پاسخ این است: “شما به یک استراتژی محتوا نیاز دارید.”

استراتژی محتوا یک نقشه راه است که ایجاد و نشر محتوا را آسان می‌کند. این یکی از اولین قدم‌ها در بازاریابی ربایشی است. اما این بیشتر از یک سند است که زمان و مکان نشر را مشخص می‌کند. همچنین به‌منزله یک تعهد است که اجازه نمی‌دهد که برنامه خاک بخورد – نه‌تنها محتوا را ایجاد می‌کند، بلکه بر آن نظارت نیز می‌کند تا کارآمد بوده و برای ایجاد تغییرات به‌منظور هدف‌گذاری مؤثرتر مشتری‌های شما آماده باشد.

ما چندین جلسه در مورد عناصر یک استراتژی محتوا صحبت کرده‌ایم، اما بیایید اصول را مرور کنیم. یک استراتژی محتوای خوب به موارد زیر می‌پردازد:

اهداف بازاریابی ربایشی شما

آنچه را که درباره آن می‌نویسید و کسی که برای او حرف می‌زنید را مشخص کنید پیام اصلی شما چیست، مزیت رقابتی شما چیست؟ آیا شما برای مدیران سایت، مادران یا بهداشت‌کاران دهان و دندان دارید می‌نویسید؟ این‌ها گام‌های مهمی هستند که به ارتباطات شما هدف می‌بخشد.

منابع شما

دقیقاً مشخص کنید که محتوای شما از کجا می‌آید شما مجبور نیستید هر بار که می‌نویسید، چیز جدیدی برای بازاریابی ربایشی خلق کنید. احتمالاً شما بر روی گنجینه‌ای از نظرسنجی‌های مشتری، فیلم‌های مقایسه‌ی نزدیک به هم، مصاحبه با مدیران خود و دیگر مطالب نشسته‌اید که فقط لازم است برای وبلاگ شما دوباره بر روی آن‌ها کار شود قطعا در هر گوشه‌ای از کار محتوای قبلی شما یکسری ایده وجود دارد که اجرایی نشده است و این قسمت‌ها قسمت‌های طلایی کار شما هستند.

ادامه این مطلب را در لینک زیر بخوانید:

بازاریابی ربایشی چیست

  • ۹۸/۰۸/۱۱
  • ساناز جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی