تولید محتوا عالی

تولید محتوا | خدمات عالی تولید محتوا | تولید کانتنت

تولید محتوا عالی

تولید محتوا | خدمات عالی تولید محتوا | تولید کانتنت

  • ۰
  • ۰

اینکه بخواهید تبدیل به یک بازاریاب محتوا شوید  یک چیز است و اینکه استراتژی‌های آنرا عملی کنید چیز دیگر. برای شروع کار حرفه ای یک بازاریاب محتوا نیاز به مهارت های خاصی دارید که هم به شما در یافتن کار کمک کند و هم در بهترین شدن در آن. هفت راه وجود دارد که شما می توانید از طریق آنها مهارت های لازم برای شروع کار حرفه ای بازاریابی محتوای خود را در سال ۲۰۱۹ ایجاد کنید.

با ایجاد مهارت نوشتار شروع کنید

واضح است کسی که به عنوان بازاریاب محتوا شناخته می‌شود نباید با واژگان مشکلی داشته باشد، اما همچنان نمی توان اهمیت این توانایی را نادیده گرفت و به همین دلیل آن را در اول لیست آورده ایم. اگر در دنیای بازاریابی محتوا جدید هستید، ابتدا با گرفتن یک موقعیت کپی رایت (یا کار دیگری که شامل مقدار زیادی از نوشتن است) برای ایجاد مهارت های نوشتن خود شروع کنید. این حرکت، پایه و اساس لازم برای موفقیت در محتوا را به شما خواهد داد. با گذشت زمان، شما می توانید مهارت های خود را در دیگر بخش های بازاریابی دیجیتال گسترش دهید ، اما پیدا کردن نویسندگان خوب سخت است و جایگزین کردنشان سخت تر! مطمئن شوید که یکی از آنها هستید. گزارشات برای مهارت های قرن 21 نشان می دهد که 26.2 درصد از دانشجویان دارای مهارت نوشتن کمی هستند و شرکت ها میلیاردها تومان برای پرداختن به این موضوع هزینه می کنند. فکر نکنید که فقط به این دلیل که شما یک دوره انگلیسی یا روزنامه نگاری گذرانده اید، آماده نوشتن در وب هستید. نوشتن برای وب سایت ها کاملا متفاوت از نوشتن پایان نامه شما و یا دنبال کردن آخرین اخبار است. این کار نیاز به یک سبک متفاوت، تمرین فراوان و یک ویرایشگر خوب برای کمک به شما در طول راه دارد. به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات دستورالعمل های نگارشی به طور هدفمند در هنگام نوشتن برای وب نادیده گرفته می شود، زیرا گاهی اوقات ممکن است لحن و نگارش بیش از حد رسمی خوانندگان را متعجب می کند.

ادامه مطلب:

بازاریاب محتوا

  • ۹۸/۰۸/۱۱
  • ساناز جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی